Zapisz się do naszego newslettera i otrzymaj zniżki 12 zł na pierwszy zakup
30,00 zł do darmowej dostawy
Drodzy klienci, do 2.1.2025 mamy przerwę. Zamówienia zrealizujemy zaraz po Nowym Roku. Dziękujemy za zrozumienie. więcej tutaj
Strona główna Reklamacja produktu

Reklamacja produktu

1 Jeżeli Towar ma wady fizyczne lub prawne, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu Towaru.

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego Towaru w Sklepie (kopia faktury, paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.).

Reklamowany produkt powinien być przesłany na nasz magazyn razem z FORMULARZEM REKLAMACYJNYM (patrz niżej) na adres EMOS PL sp. z o.o. ul. Gałczyńskiego 6, 43-300 Bielsko-Biała, z dopiskiem „reklamacja”.  

3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

4. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca wymieni reklamowany Towar na pełnowartościowy lub – jeżeli wymiana nie będzie możliwa – zwróci należność za reklamowany Towar wraz z kosztami związanymi z odesłaniem reklamowanego Towaru w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

5. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji pełnowartościowy Towar odsyłany jest na adres podany przez Konsumenta.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY>>>Formularz reklamacyjny